כיסוי מזוודה מותאם אישית של דיסני מיקי ומיני: הגנה משודרגת עם כיסוי אלסטי ומאורך למזוודה ממיתרים עבים - גרסה מצוירת לנסיעות

33.00 ₪

תיאור המוצר:

הגעתם למקום הנכון כדי להוסיף קסם דיסני לנסיעות שלכם! כיסוי המזוודה האלסטי והמאורך שלנו, בעיצוב מקסים של מיקי ומיני, לא רק יוסיף סטייל וצבע למזוודה שלך, אלא גם יספק הגנה משודרגת מפני אבק, שריטות ונזקים במהלך הנסיעה.

תכונות מרכזיות:

  1. תאימות מושלמת: עשוי מחומר אלסטי ומאורך, הכיסוי מתאים למזוודות בגדלים שונים בטווח של 18 עד 32 אינץ', מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לכל סוג של מזוודה.
  2. הגנה משודרגת: הכיסוי מספק הגנה מקיפה מפני אבק, שריטות ונזקים שעשויים להתרחש במהלך הנסיעה, כך שתוכלו לשמור על המזוודה שלכם במצב מצוין לאורך זמן.
  3. עיצוב מיוחד: בעל עיצוב קסום של מיקי ומיני, הכיסוי מציע חוויה חביבה ומקסימה שתגרום לך להתלהב כל פעם שתצפה במזוודה שלך.
  4. קל ונוח לשימוש: הכיסוי ניתן להתקנה ולהסרה בקלות, ומתקפל לאחסון קטן כאשר לא בשימוש.

אם אתם מחפשים להוסיף כיסוי מגניב ומיוחד למזוודה שלכם או מחפשים מתנה מרהיבה לאוהבי הדיסני, כיסוי המזוודה המאורך והאלסטי שלנו הוא הבחירה המושלמת. תוסיפו קסם ואופי לנסיעות שלכם עם הכיסוי המקסים הזה!

קטגוריות: מזוודות דיסני

חוות דעת

חוות דעת על כיסוי מזוודה מותאם אישית של דיסני מיקי ומיני: הגנה משודרגת עם כיסוי אלסטי ומאורך למזוודה ממיתרים עבים - גרסה מצוירת לנסיעות

אין חוות דעת למוצר זה כרגע